loading...
رونالدویها
mojtaba بازدید : 15 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رونالدو:ار همه بازیکنان برای تلاش بی وقفه یشان تشکر کنم،به شدت خواهان این رکورد شکنی بودم

 

http:///imgs/2014-05/85455128986561877767.jpg



رونالدو بعد از پيروزي 4-0 در مونيخ و صعود به فينال ليگ قهرمانان در جمع خبرنگاران حاضر شد.

مهاجم دو گله رئال مادريد اظهار داشت: "يك بازي فوق العاده بود، زدن سه گل در نيمه اول رويايي بود، تيم فوق العاده عمل كرد و با اعتماد به نفس بازي كرديم. مي دانستيم كه بازي سختي پيش رو داريم اما زدن دو گل زود هنگام همه چيز را براي ما آسان كرد."

رونالدوي پرتغالي در ادامه افزود: "ما عمكلرد خوبي داشتيم و سزاوار رسيدن به فينال بوديم. ميخواهم از همه بازيكنان براي تلاش بي وفقه يشان تشكر كنم و از صعود به فينال لذت ببرم و بعد به پيروزي در فينال فكر كنم. براي يك مدت طولاني سه يا چهار ساله ما در نيمه نهايي متوقف شديم و حالا صعود به فينال مهم ترين اتفاق است و اتفاقي كه از آغاز ليگ تا به امروز مرحله به مرحله در پي آن بوديم."

فوق ستاره رئال مادريد در مورد ركورد شنكي خود نيز گفت: "به شدت خواهان اين ركورد شكني بودم مي دانستم كه با يك گل هم مي توانم ركورد را بشكنم و موقعيتي كه بيل براي من خلق كرد خارق العاده بود. واقعا از اين اتفاق خوشحالم و مي دانم كه تمام تيم مرا در اين امر ياري كردند."

وي در پايان در مورد احتمال رويارويي با مورينيو گفت: "براي من مهم نيست كه در فينال مقابل مورينيو يا هر مربي ديگري قرار بگيرم فينال در كشور من است و دوست دارم من برنده جام باشم."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 871