loading...
رونالدویها
mojtaba بازدید : 13 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم منتخب شبکه‌های اجتماعی(فیس بوک) در جام‌جهانی چه کسانی هستند؟کریستیانو رونالدو در صدر

 

http:///imgs/2014-05/19208305093473072769.jpg

 


به نقل از ایندیپندنت، تاکنون فکر کرده‌اید که اگر فیس‌بوک یک کشور بود، چه بازیکنانی را برای رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل انتخاب می‌کرد؟ چه می‌شود اگر بهترین ترکیب تیم ملی برای رقابت‌های پیش رو تنها بر اساس میزبان محبوبیت آنها انتخاب شوند یا دقیق‌تر بگوییم، صفحات آنها در فیس‌بوک چند «لایک» دارد؟ شاید حدسی که بزنید بیشتر بازیکنان را شامل شود اما رقابت دیرینه میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که روی‌هم رفته ۱۲۶ میلیون «لایک» دارند، شدت می‌گیرد اما دو بازیکن نمی‌توانند یک تیم را تشکیل دهند. در اینجا فهرست ۲۳ نفره که از بازیکنان تیم‌های اسپانیا، آلمان، برزیل، آرژانتین و اروگوئه ساخته شده، را فهرست کرده‌ایم.

1- کریستیانو رونالدو- پرتغال

برنده توپ طلا پس از چهار گلی که مقابل سوئد در رقابت‌های پلی‌آف مقدماتی جام‌جهانی به ثمر رساند، می‌خواهد در برزیل بدرخشد. ستاره پرتغالی با بیش از ۸۰ میلیون «لایک» در صدر فهرست فیس‌بوکی‌ها قرار دارد.

2- لیونل مسی- آرژانتین

وی که با فاصله کم در تعقیب رقیب دیرینه‌اش برای عنوان بهترین بازیکن دنیا است، با ۵۶ میلیون لایک در رده دوم قرار دارد. وی اختلاف قابل توجهی با رونالدو دارد. آیا او می‌تواند در برزیل مانند ستاره‌ای واقعی بدرخشد؟

3- کاکا- برزیل

کاکا که از ترکیب تیم لوئیز فیلیپه اسکولاری برای رقابت‌های جام‌جهانی بیرون مانده همچنان در شبکه‌های اجتماعی شگفتی‌ساز است و ۲۷ میلیون نفر صفحه شخصی وی را در فیس‌بوک دنبال می‌کنند. متأسفانه تنها دلیل بازگشت وی به برزیل در تابستان برای بازیکن سال سابق برزیل می‌تواند بودن در کنار خانواده در تعطیلات تابستانی در سرزمین مادری باشد.

4- آندرس اینیستا اسپانیا

در خط میانی گل پیروزی بخش تیمش را در فینال رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۰ به ثمر رساند. آیا بازیکن بارسلونا می‌تواند یک بار دیگر این کار را تکرار کند یا قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برای شاگردان ویسنته دل بوسکه بسیار دست نیافتنی خواهد بود؟

5- وین رونی- انگلیس

اولین (و تنها) انگلیسی که در این فهرست ۲۳ نفره قرار دارد، رونی است که با ۱۹ میلیون لایک هم‌تراز با اینیستا قرار دارد. مهاجم با استعداد منچستریونایتد یک بار دیگر باید با انگلیس افتخارآفرین شود. صحبت درباره قدرت تیم ملی این کشور را به عهده شما می‌گذاریم.

6- مسعود اوزیل- آلمان

خرید ۴۲٫۵ میلیون پوندی آرسنال، پس از شروع کارش در ورزشگاه امارات فصلی پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت اما همچنان با یک میلیون لایک کمتر از رونی و اینیستا در رده بعدی قرار دارد. اوزیل نیز عضوی از تیم ملی رویایی آلمان است که باید زودتر به اوج آمادگی‌اش برسد.

7- نیمار- برزیل

وی که با انتقالش به بارسلونا از سانتوس به خاطر رقم قراردادش سر و صدای زیادی به پا کرد، میلیون‌ها هوادار فیس‌بوکی را به خود جلب کرده است. این بازیکن ۲۲ ساله تحت فشار است تا در خانه قهرمانی را برای برزیل به ارمغان آورد.

8- ایکر کاسیاس- اسپانیا

کاسیاس که از ترکیب رئال مادرید در مسابقات لیگ کنار گذاشته شد، یادآور بازیکنی کلیدی برای تیمش در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا است و در حالی که ویکتور والدس به دلیل مصدومیت در جام‌جهانی حاضر نخواهد شد، انتظار می‌رود این دروازه‌بان ۳۲ ساله باز هم درون دروازه اسپانیا قرار بگیرد.

9- داوید ویا- اسپانیا

ویا دیگر شاید دیگر مثل سابق از اعضای اصلی ترکیب تیم ملی اسپانیا نباشد اما وی با ۱۳ میلیون لایک می‌‌تواند با حضور در ترکیب اصلی راهی برزیل شود. مهاجم اتلتیکو مادرید می‌تواند در صورت پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید، با یک افتخار دیگر در رقابت‌های لیگ قهرمانان راهی برزیل شود.

۱۰- رونالدینیو- برزیل

رونالدینیو که دیگر جایی در میان بازیکنان شرکت‌کننده در رقابت‌های جام‌جهانی ندارد، همچنان در برزیل به فوتبال ادامه می‌دهد. این بازیکن ۳۴ ساله که در حال حاضر برای اتلتیک مینیرو به میدان می‌رود هنوز از همراهی ۱۷ میلیون هوادار لذت می‌برد.

۱۱- جرارد پیکه- اسپانیا

یکی از تنها دو مدافع حاضر در ترکیب تیم ملی فیس‌بوک، جراردپیکه با تفکری هجومی بازی می‌کند و در عین حال در خط دفاعی مراقب اوضاع است. به هر حال مدافع میانی بارسلونا یازده میلیون هوادار در شبکه اجتماعی دارد.

۱۲- کریم بنزما- فرانسه

بنزما روابط خوبی با کریستیانو رونالدو و گرت بیل در این فصل برقرار کرده است که به ستاره رئال مادرید کمک کرده با پشت سر گذاشتن اولیویر ژیرو جایش را در ترکیب تیم ملی فرانسه پس بگیرد. فرانسه امیدوار خواهد بود که بتواند روی کمک بنزما برای رسیدن به قهرمانی حساب کند.

۱۳- سرخیو راموس- اسپانیا

مدافع اسپانیایی شاید به دلیل خشونت و عادتش به گرفتن کارت قرمز بدنم باشد اما گل‌های حساسی هم برای رئال مادرید در سطح اروپا و لالیگا به ثمر رسانده است. بازیکن تیم ملی اسپانیا به عنوان دومین مدافع این تیم به همراه پیکه راهی این برزیل خواهد شد.

۱۴- دیگو فورلان- اروگوئه

فورلان که قدرت سابقش در رقابت‌های جام‌جهانی گذشته را ندارد، هنوز هم توانایی خوبی در گلزنی دارد و از محبوبیت‌ خوبی در شبکه‌های اجتماعی برخوردار است. بازیکن اروگوئه‌ای ۴٫۷ میلیون هوادار در شبکه‌های اجتماعی دارد و در کنار لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی مسئول رساندن تیمش به رده سوم رقابت‌های جام‌جهانی آفریقای جنوبی است.

۱۵- رادامل فالکائو- کلمبیا

مهاجم کلمبیایی حضورش در رقابت‌های جام‌جهانی به دلیل مصدومیت شدید زانو با تردید روبرو است اما ما ریسک می‌کنیم و مهاجم موناکو را با ۸ میلیون هوادار در فهرست تیممان قرا می‌دهیم.

۱۶- ماریو بالوتلی- ایتالیا

پسر بد معروف ایتالیا با ۶٫۶ میلیون هوادار در ترکیب تیم ما قرار گرفته است. می‌توانید از وی که هرگز نامش از تیتر روزنامه‌ها پاک نمی‌شود، انتظار آتش‌بازی در برزیل داشته باشید.

۱۷- آنخل دی‌ماریا- آرژانتین

ستاره رئال مادرید آرام‌ترین شخصیت در خط حمله کشنده کارلو آنچلوتی خواهد بود اما این بازیکن در نظر دارد نقش ثابتی در ترکیب تیم ملی آرژانتین در کنار مسی، آگوئرو و گونزالو هیگواین داشته باشد.

۱۸- سرجیو آگوئرو- آرژانتین

مهاجم منچسترسیتی می‌تواند با دومین قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس راهی رقابت‌های جام‌جهانی شود اما قهرمانی در جام‌جهانی چیز دیگری است. آرژانتین شانس خوبی برای رسیدن به قهرمانی دارد. هیچ تیمی خارج از آمریکای جنوبی تاکنون نتوانسته در مسابقاتی که در این قاره برگزار می‌شود، قهرمان شود.

۱۹- ویکتور والدس- اسپانیا

متأسفانه والدس به دلیل پارگی رباط صلیبی نمی‌تواند در جام‌جهانی به میدان برود اما اگر ما می‌توانستیم بدون توجه به این مسئله از این دروازه‌بان دعوت کنیم. ۵٫۸ میلیون هوادار وی می‌توانند با وی برای تماشای رقابت‌ها از خانه همدردی کنند.

۲۰-لوئیس سوارز-اروگوئه

 سوارز شانسش را برای رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های جام‌جهانی با اروگوئه بار دیگر امتحان می‌کند. مهاجم لیورپول ۵٫۶ میلیون هوادار دارد که در تلاش برای کسب قهرمانی از او حمایت می‌کنند. بیایید امیدوار باشیم که این بار حضور وی در جام‌جهانی مانند دوره گذشته به پایان نخواهد رسید.

۲۱- روبین فان پرسی- هلند

در حالی که این مهاجم فصل بسیار خوبی را در منچستریونایتد پشت سر نگذاشته، تنها هلندی این تیم مطمئن خواهد بود که هلند به مراحل پایانی مسابقات خواهد رسید.

۲۲- ماریو گوتسه- آلمان

شروع کار گوتسه در این فصل در بایرن‌مونیخ با قهرمانی در بوندس لیگا به پایان رسید و هنوز هم می‌تواند یک جام دیگر در آلمان به دست آورد اما این هافبک دوست دارد قهرمانی در جام‌جهانی را به فهرست افتخاراتش اضافه کند. با این همه او تنها ۲۱ سال دارد. فکر می‌کنید چند لایک دیگر بتواند به ۵٫۲ میلیون لایک فعلی‌اش اضافه کند؟

۲۳- پدرو- اسپانیا

انتخاب تیم به آخرین نفر رسید اما این پدرو، بازیکن بارسلونا و تیم ملی اسپانیال است که توانست با ۳٫۴ میلیون لایک در فیس بوک با چنگ و دندان خودش را به این تیم برساند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 867